با سلام. شما کاربر محترم می توانید از سمت راست و پایین صفحه سایت با زدن آیکون گفتگو، سوالات خود را در مورد دوره های آموزشگاه به صورت آنلاین از کارشناسان و مشاوران ما جویا شوید.
فیس بوک، یک مکان عالی برای ارتباط با دوستان و همکاران است. شما میتوانید با افراد همفکر در گروهها ارتباط برقرار کنید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید. این شبکه اجتماعی یک مکان خوب برای تبلیغ و فروش محصولاتتان فراهم میکند.
۸۰ درصد از کاربران در اینستاگرام حداقل یک نام تجاری را دنبال میکنند و ۶۰٪ دیگر از طریق آن محصولات مورد علاقه خود را پیدا میکنند. این پلت فرم از لحاظ بصری جذابتر از فیس بوک است و برای برندها و تاثیر گذاران به طور یکسان است. با استوری و IGTV، محبوبیت اینستاگرام افزایش یافته است. علاوه بر این، اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم بزرگ برای تبلیغات کسب و کار تجارت الکترونیک در نظر گرفته میشود. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین استفادهها برای کسب و کار در اینستاگرام این است که محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید. Kayla Itsines به طور مرتب برای کسب و کار تناسب اندام زنان فعالیت میکند.
توییتر میتواند به عنوان وب سایت برتر میکرو وبلاگ نویسی در نظر گرفته شود. بیتهای مختصر اطلاعات یا محتوا (به نام توییتها) را به اشتراک میگذارید و دیگران را دنبال میکنید. از یک دیدگاه تجاری، میتوانید از آن برای تعامل با مشتریان خود استفاده کنید و به طور مستقیم به شکایات و پرسشهای آنها پاسخ دهید.
یوتیوب یک شبکه کلاسیک برای کاربران است تا محتوای ویدئو را برای مخاطبان خود آپلود کنند و به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین میتوانند کانالهای دیگر را دنبال کنند، برای خود لیستهای پخش ایجاد کنند و با سایر سازندگان محتوا ارتباط برقرار کنند. برای مثال، Okta از آن برای ترویج نظرات مشتریان استفاده میکند.
فناوری اطلاعات
مالی و بازرگانی
تعمیرات