با سلام. شما کاربر محترم می توانید از سمت راست و پایین صفحه سایت با زدن آیکون گفتگو، سوالات خود را در مورد دوره های آموزشگاه به صورت آنلاین از کارشناسان و مشاوران ما جویا شوید.
شرکت امنیت سایبری Devcon اعلام کرده که براساس دادههای جمعآوری شده توسط ابزارهای داخلی، ۶۱٪ تبلیغات مخرب که از ۱۱ ژوئیه تا ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ شناسایی شدهاند، مربوط به کاربران ویندوز بوده است. این کمپینهای تبلیغاتی مخرب برای هدایت کاربران به سایتهای مخرب یا بارگیری نرمافزارهای مخرب طراحی شدهاند. بهگفتهی این شرکت، منطق امر مذکور واضح بوده و میتوان آن را به سهم زیاد سیستمعامل ویندوز از بازار نسبت داد. درنتیجه جای تعجب نیست که بیشتر بدافزارها و تبلیغات مخرب در ۳۰ سال گذشته، دستگاههای ویندوز را هدف قرار دادهاند.
البته ماجرا فقط به ویندوز ختم نشده و از سوی دیگر میتوان طبق آمار گفت که در چهار ماه گذشته، این تبلیغات مخرب در ChromeOS نیز بهطور غافلگیرکنندهای کشف شدند و این سیستمعامل را نیز هدف قرار دادند. درواقع Devcon اشاره کرد که ۲۲ درصد از تبلیغات مخرب مشاهده شده، سیستمعامل کروم را هدف قرار دادهاند و این آمار بیشتر از سیستمعامل مک با ۱۰/۵ درصد، سیستمعامل iOS با ۳/۲ درصد، سیستمعامل اندروید ۲/۱ درصد و سیستمعامل iPadOS با ۰/۸ درصد بوده است.
فناوری اطلاعات
مالی و بازرگانی
تعمیرات