مجتمع فنی و آموزشی پارسی ماد

مرکـز تخصصی مهارت آمـوزی در استان قـم

ساعت کار آموزشگاه: شنبه تا پنجشنبه 8 صبح تا 10 شب

افزایش تعامل در رسانه‌های اجتماعی

1582 بازدید تاریخ انتشار: 17 آبان 1398 دسته بندی ها:فناوری اطلاعات

افزایش تعامل در رسانه‌های اجتماعی

۱. از شوخ طبعی و بذله گویی استفاده کنید

بعضی افراد به دلیل سرگرمی از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اگر تمام پست‌های شما تبلیغاتی باشد و از مردم برای خرید محصولات خود دعوت کنید، ممکن است توجه مخاطبان خود را از دست بدهید. به جای این کار، هر چند وقت یکبار پست‌های جذاب ارسال کنید تا طرفداران خود را سرگرم کنید. شما می‌توانید با پست‌های خنده‌دارِ مربوط به صنعت خود به نتیجه برسید و تعامل رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید. بیشتر برندهایی که در شبکه‌های اجتماعی موفق هستند در پست‌های خود بصورت متعادل از تبلیغات استفاده می‌کنند و گاهی از پست‌های خنده‌دار هم استفاده می‌کنند. لحن آنها گاهی برای نسل نوجوان و گاهی برای بزرگسالان مناسب است.

۲. تصاویر اصلی و جذاب ایجاد کنید

میانگین درگیری پست‌های فیس بوک ۱۲۰ درصد کمتر از پست‌های تصویری است. بنابراین اگر می‌خواهید تعامل رسانه‌های اجتماعی را افزایش دهید، باید تصاویر بیشتری را ارسال کنید. این می‌تواند شامل عکس‌ها، یادداشت‌ها، گیف‌ها یا حتی گرافیک‌های اصلی باشد. می‌توانید از ابزاری مانند Piktochart و Canva استفاده کنید تا تصاویری بی‌نظیری ایجاد کنید و مخاطبان رسانه‌های اجتماعی خود را درگیر کنید. امکانات بی‌پایانی از تصاویر وجود دارد که می‌توانید برای رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید. اگر می‌خواهید آخرین یافته‌های تحقیق خود را تبلیغ کنید یا واقعیت‌های جالبی را پست کنید، نکات مفیدی را به اینفوگرافیک تبدیل کنید. سپس می‌توانید اینفوگرافیک را در رسانه‌های اجتماعی با لینک مربوطه به اشتراک بگذارید، یا آن را در وبلاگ خود پست کنید یا می‌توانید تصویری بسازید که یک مسابقه یا یک رویداد را تبلیغ کند. همچنین می‌توانید برای راه اندازی محصول خود در آینده تصاویر با کیفیت و جذاب بسازید. تاکو بل، فیلم‌های YouTube خود را از طریق فیس‌بوک تبلیغ می‌کند. اما به جای اینکه فقط ویدئو را با پیش نمایش ویدیو ارسال کند، یک عکس مربوطه را در این پست قرار می‌دهد تا مخاطبان خود را درگیر خود کند.

در زمینه کامپیوتر پاسخگوی شما هستیم
تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به آموزشگاه پارسی ماد می باشد (طراح و برنامه نویس: مهندس مهدی بیاتی)